سئو وبسایتهای پزشکی قوانین خاص گوگل برای YMYL!

سئو سایت پزشکی راهنمای کامل بهینه‌سازی سایت پزشکان وب وارپ

در کنار آن، دریافت بک‌لینک از سایت‌های معتبر، اعتبار سایت شما را نزد گوگل افزایش می‌دهد. با استفاده از این فاکتور، پزشکان می توانند به لیست های اولیه سرچ بیماران راه پیدا کنند و تعداد بیماران آنها روز به روز افزایش پیدا کند. یکی از عوامل ضروری موفقیت یک کسب وکار، اعتماد دیگران به آن است. با توجه به ماهیت وب سایت های پزشکی، کاربران دسترسی فیزیکی به محیط آن ها ندارند. اگر از دفتر یا محیط کاری خود تصاویری تهیه و بارگذاری کنید، آن حس حضور در محیط واقعی تا حدی تداعی می شود. وقتی گوگل می خواهد صفحات مختلف را رتبه بندی کند، به این سه مورد توجه زیادی دارد؛ مخصوصا اگر موضوع آن محتوا با جان، مال، سلامتی و… مردم ارتباط داشته باشد.

افزایش اعتبار به این معناست که مخاطبان به راحتی به وب‌سایت اعتماد کرده و از خدمات و اطلاعات آن استفاده می‌ کنند. این استراتژی‌ها به همراه تلاش‌های مستمر در به‌روزرسانی و بهینه‌سازی، می‌توانند در نهایت به رشد پایدار و موفقیت طولانی‌مدت کسب و کار پزشکی شما منجر شوند. تولید محتوای تخصصی و ارزشمند یکی از اصلی‌ترین ارکان موفقیت در سئو سایت پزشکی است. بیماران اغلب به دنبال اطلاعات دقیق و قابل‌اعتماد در مورد بیماری‌ها، روش‌های درمان و مراقبت‌های پیشگیرانه هستند. شما می‌توانید با ارائه مقالات تخصصی که به سوالات رایج بیماران پاسخ می‌دهند، به‌عنوان یک مرجع معتبر در حوزه پزشکی شناخته شوید.

گوگل در این سری دستورالعمل‌ها به بررسی کیفیت صفحه یا PQ می‌پردازد. صرف نظر از اندازه و تخصص پزشکی شما، این نکات سئو سطح بالایی از دید بازار محلی را فراهم می کند و نتیجه شما را بهبود می بخشد. در نهایت، توجه داشته باشید که سئو یک فرآیند پیوسته و مداوم است. حتی پس از دستیابی به نتایج مطلوب، باید اقدامات و فعالیت های سئو ادامه یابد تا موقعیت شما در نتایج جستجو حفظ شود و رقبا نتوانند جایگاه شما را بگیرند. اگر سایت شما پزشکی، پوست و مو است حتماً نمونه کار های  قبل و بعد خود استفاده کنید و راه‌های ارتباطی خود را در محتوا جلوی چشم مخاطب قرار دهید. توجه داشته باشید شماره تماس وآدرس مطب را در فوتر و یا سایت بار قرار ندهید.

علاوه بر این، تحقیق در کلمات کلیدی صحیح می‌ تواند به بهبود رتبه وب‌ سایت در موتورهای جستجو کمک کند. با استفاده از ابزارهای تحلیلی سئو و بررسی رفتار کاربران، می‌ توان بهترین کلمات کلیدی را شناسایی کرده و آن‌ ها را در محتوا و ساختار وب‌ سایت پزشکی بهینه کرد. این عمل باعث جلب توجه مخاطبان متناسب با خدمات پزشکی ارائه شده و افزایش ترافیک سایت می‌ شود. بهینه سازی یک سایت پزشکی، مجموعه از فرایندها است که رتبه یک وبسایت را در موتورهای جستجو برای کلیدواژه های هدف (و مربوط به حوزه سلامت) بهبود می دهد. این افزایش رتبه بدون استفاده از روش های پولی (مثل تبلیغات گوگل) انجام می گیرد.

در نهایت، بهبود رتبه وب‌ سایت پزشکی در موتورهای جستجو باعث افزایش فرصت‌ های تبلیغاتی و همچنین افزایش امکان جذب دریافت کنندگان خدمات پزشکی به سایت می‌ شود. با داشتن یک رتبه بالا در نتایج گوگل ، احتمال کلیک بر روی وب‌ سایت به شدت افزایش می‌ یابد و بنابراین، فرصت‌ های تبلیغاتی و بازاریابی نیز بهبود می‌ یابد. این امکانات به ویژه برای وب‌ سایت‌ های پزشکی اهمیت زیادی دارند تا بتوانند بهترین خدمات را به جامعه ارائه دهند و در عین حال به صورت کسب و کاری پایدار عمل کنند. ۷۵ درصد نظرات مخاطبان دربارهٔ یک حرفه، قضاوتی است که دربارهٔ وب‌سایت آن‌ دارند! اما وب‌سایت شما هرچه‌قدر خوب و عالی باشد، نیاز به دیده شدن دارد. همچنین باید بدانید طبق تحقیقات، سایت‌های صفحهٔ اول گوگل، بیش از نیمی از کلیک‌های مخاطب را در اختیار دارند.

همچنین طراحی اصولی سایت از دیگر عناصر مهم سئو داخلی است؛ به این معنا که ساختار سایت باید به گونه‌ای باشد که کاربران به راحتی بتوانند به محتوای مورد نظر دسترسی پیدا کنند. استفاده از لینک‌های داخلی سالم و مرتبط، و انتخاب بهینه کلمات کلیدی که با جستجوی کاربران همخوانی دارد نیز از عوامل مؤثر در بهبود سئو داخلی به شمار می‌آید. سئو وبسایت های پزشکی در سال های اخیر به یکی از درخواست های پرتقاضا در صنعت سئو تبدیل شده است. علت آن هم جستجوی بیماران و کاربران در گوگل برای پیدا کردن خدمات درمانی است. وظایف رایج مرتبط با استراتژی سئو سایت پزشکی شامل ایجاد و بهینه سازی محتوای با کیفیت در اطراف کلمات کلیدی خاص و همچنین ایجاد یک پروفایل بک لینک قوی و حضور سئوی محلی است.

ازآنجا که اکثر پزشکان، کلینیک‌ها، مطب‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز پزشکی، حجم ترافیک اینترنت بالایی دارند، شما با سئو سایت پزشکی می‌توانید این حجم بازدید بالا را دریافت و به نفع خود استفاده کنید. در عین حال که سئو سایت پزشکی می‌تواند ترافیک ثابتی به سایت شما هدایت کند، کم‌کم نامتان را سر زبان‌ها می‌اندازد و به نوعی برایتان برندسازی و تبلیغ می‌کند. سرعت سایت تأثیر زیادی بر تجربه کاربری و رتبه‌بندی در گوگل دارد. استفاده از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights برای شناسایی مشکلات، فشرده‌سازی تصاویر و استفاده از CDN راهکارهای مؤثری برای افزایش سرعت هستند. قطعا وقتی که می‌خواید رتبه سایت خودتون رو بهبود بدید و کاربرای بیشتری رو به سمت سایت خودتون بیارید، یکی از مهم‌ترین چیزایی که بهش نیاز دارید، اینه که وب سایت دیگه‌ای به سایت شما لینک بده! پس اینجاست که شما باید تمرکز کنید روی سئو آف پیج و سعی کنید اونو بهبود بدید.

یک استراتژی سئو پزشکی که به خوبی اجرا شده باشد می‌تواند مخاطبان و مشتریان زیادی را به سمت سایت شما جذب کند. این الگوریتم در سال ۲۰۰۳ و با هدف بهبود نتایج جستجو از طریق شناسایی وب سایت‌های معتبر و مرتبط در یک حوزه‌ی خاص بود. Hilltop به جای بررسی تمامی وب‌سایت‌ها، بر صفحات تخصصی (Expert Pages) تمرکز می‌کند. برای مثال، اگر یک وب‌سایت دانشگاهی به مقالات علمی لینک دهد، آن لینک‌ها در الگوریتم Hilltop به‌عنوان معیار اعتبار در نظر گرفته می‌شوند. در مجموع، تحقیق در کلمات کلیدی صحیح به عنوان یک تکنیک اساسی سئو برای سایت‌ های پزشکی نه تنها به بهبود رتبه در موتورهای جستجو کمک می‌ کند بلکه تأثیر مستقیمی بر تجربه کاربری و اعتبار سایت دارد. با توجه به رقابت فراوان در حوزه پزشکی در فضای آنلاین، اجرای این تکنیک می‌ تواند به نتایج مثبتی منجر شود.

توجه به مسائل حقوقی نه تنها نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن شماست، بلکه باعث جلب اعتماد و افزایش وفاداری بیماران می‌شود. به عنوان مثال، ویدئوهای آموزشی درباره روش‌های درمانی، معرفی پزشکان یا نمایش تجهیزات کلینیک می‌توانند توجه کاربران را جلب کنند. اما حتماً ویدئوها را در سرورهای مناسب آپلود کرده و از ابزارهایی مانند YouTube برای میزبانی آن‌ها استفاده کنید تا از کاهش سرعت سایت جلوگیری شود. ترکیب تصاویر و ویدئوهای بهینه‌شده با محتوای متنی قوی، می‌تواند تجربه‌ای کامل و جذاب برای کاربران ایجاد کند. این کار دقیقا مثل وقتی هستش که یه بیمار به پزشک مراجعه می‌کنه! توی این شرایط، بیمار خیلی سوالا براش پیش میاد که هی از این شاخه به اون شاخه می‌پره!

یعنی به عنوان مثال، اگر می خواهید سایتی را در کلمه کلیدی «سرطان روده» سئو کنید، باید محتوای صفحه را یک پزشک متخصص سرطان روده بنویسد. پزشکی که از اعتبار بالایی برخوردار باشد و مردم (یا کاربر) به آن اعتماد داشته باشد. اینجاست که سئو سایت های پزشکی در دسته YMYLها قرار می گیرد و برای همین موضوع است که در ابتدای مقاله گفتم سئو پزشکی با سئو سایر وبسایت ها بسیار متفاوت است. چرا که شما باید بسیار بیشتر تلاش کنید تا بتوانید اعتماد گوگل را جلب کنید. الگوریتم YMYL چگونه بر رتبه‌بندی سایت‌ها تأثیر می‌گذارد؟الگوریتم YMYL به‌صورت مستقیم بر رتبه‌بندی سایت‌هایی تأثیر می‌گذارد که اطلاعات حساس ارائه می‌کنند.

Url در حقیقت آدرس صفحات سایت شما است که در نوار آدرس مرورگر قابل مشاهده است. هرچه url شما کوتاه تر و متناسب تر با موضوع شما باشد برای سئو سایتتان نیز بهتر است. بهتر است از url های انگلیسی استفاده کنید چرا که خواندن و نوشتن آن ها هم برای گوگل و هم برای کاربر راحت تر است. البته چندان تفاوتی هم با url فارسی ندارد و استفاده از آن اختیاری است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک حساب کاربری رایگان Google My Business ثبت نام کنید.

این مجموعه با درک عمیق از پیچیدگی‌های سئو در حوزه پزشکی و آشنایی کامل با الگوریتم‌های گوگل، استراتژی‌های موثر و شخصی‌سازی شده‌ای را برای هر سایت پزشکی طراحی می‌کند. بازاریابی موثر سئو سایت پزشکی با کلمات کلیدی مرتبط شروع می شود. این کلمات و عباراتی است که بیماران احتمالی شما در موتورهای جستجو وارد می کنند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در تولید محتوا عامل اصلی بهینه سازی موتور جستجوی گوگل است. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به رتبه بندی بهتر صفحه در موتورهای جستجو کمک می کند.

وقتی هم کسی از این بابت درباره شما مطمئن شود، به یک کاربر وفادار تبدیل می گردد. باید روی کلمات و عبارت هایی تمرکز کنید که بیماران در گوگل جستجو میکنند. مانند هر وب سایت دیگری که انتخاب کلمات کلیدی در آن مهم است، برای سئو سایت پزشکی هم این مسئله اهمیت زیادی دارد. پس در اولین قدم باید کلمات کلیدی هدف و پرکاربرد حوزه خود را پیدا کنید. این کار را میتوانید با استفاده از ابزارهای سئو انجام دهید و یا از کلمات و پیشنهادات گوگل استفاده کنید. قیمت سئو سایت پزشکی می‌تواند بر اساس عوامل مختلفی تعیین شود که به پیچیدگی و نیازهای خاص وب‌سایت شما بستگی دارد.

دانستن این که نویسنده چه تخصص و تجربه‌ای دارد می‌تواند خیال کاربر را از لحاظ تاییدیه محتوا راحت کند. اگر مطالب توسط کارشناسان محتوا تولید می‌شود پیشنهاد می‌کنیم یک متخصص در حوزه مربوطه مطالب را بررسی و تایید کند. شما به عنوان یک پزشک و متخصص، همواره با کمبود وقت دست‌وپنجه نرم می‌کنید. در این فایل صوتی، تمامی محتوای این صفحه و اهمیت طراحی سایت دندانپزشکی تخصصی را از متخصص این حوزه بشنوید. بیش از 8 ساله در زمینه سئو (SEO) با کسب و کارهای مختلفی کار میکنم و بهشون کمک میکنم از گوگل برای رشد وب سایتشون استفاده کنن.

سعی کنید در سایت‌های پزشکی حتماً از گوگل مپ استفاده کنید زیرا مردم می‌خواهند به مطب مراجعه کنند. در مقاله ثبت آدرس در گوگل مپ از وبسایت خانوم سین یاد میگیرید که چگونه می توانید به راحتی در کمتر از چند دقیقه ثبت مکان در گوگل مپ را انجام دهید. اگر محتوای آموزشی ایجاد می کنید، تشخیص می تواند بسیار ساده باشد. اگر می‌خواهید شبکه گسترده‌ای ایجاد کنید، و ایده خوبی از آنچه یک علامت معمولاً نشان می‌دهد دارید، تمرکز روی کلمات مترادف نیز می‌تواند مفید باشد. شما می‌توانید دقیقاً ردیابی کنید که چگونه تغییرات در وب‌سایت شما بیماران جدید بالقوه را به مطب شما می‌آورد و می‌توانید از آن اطلاعات برای اطلاع از تغییرات بیشتر استفاده کنید. نظرات مشتریان سابق برای سئو عالی هستند، و داشتن بازخورد مشتری در وب سایت شما می تواند به مشتریان شما کمک کند تا نسبت به آنچه شما ارائه می دهید اطمینان داشته باشند.

از جمله استفاده از پروتکل SSL برای سایت، کنترل دسترسی‌ها به هاست، اضافه کردن کد امنیتی کپچا، استفاده از CDN و غیره. الگوریتم YMYL یکی از راه‌ها برای رسیدن به این هدف است که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت می‌کنیم. الگوریتم YMYL چیست؟ وای ام وای ال مخفف عبارت “Your Money, Your Life” است که مربوط به صفحاتی اثرگذار بر کیفیت، سلامت و آینده زندگی و مسائل اقتصادی می‌شوند. قانونی به نام AKS وجود دارد که ممنوعیت هایی در آن ذکر شده است. این قوانین محدودیت و ممنوعیت هایی را برای مشاغل مختلف از جمله پزشکی در نظر گرفته است.

مهم‌ترین نکته در سئو سایت پزشکی، انتخاب کلمات کلیدی مرتبط است. این کلمات باید بر اساس عباراتی که بیماران به دنبال آن هستند، انتخاب شوند. همچنین تولید محتوای باکیفیت و تخصصی که به سوالات و نیازهای بیماران پاسخ دهد، می‌تواند اعتماد کاربران را جلب کرده و به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند. گوگل به تازگی الگوریتمی به نام E-A-T (تخصص، اعتبار، اعتماد) معرفی کرده است که اهمیت محتوای تخصصی و معتبر را دوچندان کرده است. مجموعه موج رادیکال با ارائه خدمات تخصصی سئو، راهکاری جامع برای بهبود رتبه و دیده شدن سایت پزشکی شما در موتورهای جستجو ارائه می‌دهد.

گوگل به این راحتی ها وبسایت های پزشکی را به صفحه اول نتایج خود نمی آورد. چه صفحاتی در دسته‌بندی YMYL قرار می‌گیرند؟صفحاتی که شامل اطلاعات حساس درباره مسائل مالی، پزشکی، حقوقی، خبری و موضوعاتی از این دست هستند. به‌طور مثال، سایت‌های بانکی، پزشکی، یا صفحاتی که اطلاعاتی درباره سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهند، از این دسته محسوب می‌شوند. جالب است بدانید که وب‌سایت‌هایی که مطالب حساسی به خصوص در بخش پزشکی ارائه می‌کنند، بخشی را به عنوان تایید محتوا توسط کارشناس دارند که معمولا در قسمت هدر یا انتهای نوشته نشانه گذاری می‌شود. در نتیجه این کار می‌تواند هم به گوگل و هم به مخاطب سایت شما اطمینان دهد که نوشته تایید شده است.

هدف سایت های پزشکی این است که مطالب و محتوای مفیدی را در اختیار مردم قرار دهد تا از بروز مشکلات پزشکی جلوگیری شود. بنابراین محتوای شما باید کاملا علمی و از منابع معتبر باشد که بتوانید در نگاه گوگل یک منبع اخلاقی و با کیفیت دیده شوید. صفحاتی که بر شادی، سلامت و ثبات مالی افراد در آینده تاثیر دارند در دسته گوگل YMYL قرار میگیرند که وب سایت های پزشکی یک نمونه از همین موارد است. هر وب سایتی داشته باشید چه پزشکی و غیر پزشکی، به سئو نیازمندید. سئو یک کاتالیزور قدرتمند برای وب سایت شما است و در مقایسه با روش های دیگر دیجیتال مارکتینگ مقرون به صرفه تر و هدفمندتر است.

مفهوم YMYL که مخفف “Your Money or Your Life” به معنای “پول یا زندگی شما” است، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مفاهیم سئو شناخته می‌شود. این مفهوم به طور خاص صفحاتی را که می‌توانند بر سلامت، امنیت یا وضعیت مالی کاربران تأثیر بگذارند، هدف قرار می‌دهد. در ادامه، این موضوع را به‌طور جامع بررسی کرده و مثال‌های کاربردی از نحوه استفاده از YMYL در بهبود رتبه‌بندی سایت ارائه می‌دهیم. یکی از روش های بهبود سئو سایت پزشکی ایجاد و تکمیل صفحه Google My Business است. وقتی صفحه کسب و کار گوگل را برای وب سایت خود راه اندازی میکنید، سایت شما دیگر یک سایت معمولی نخواهد بود. بنابراین استفاده از تصاویر مرتبط و خوب برای سئو وب سایت پزشکی یک پوئن مثبت محسوب میشود.

به عنوان یک متخصص و پزشک، می‌دانید که جذب بیمار جدید کلید رشد فعالیت شماست. این به افرادی که نیاز به صفحه خوان دارند کمک می کند تا بفهمند تصاویر شما در مورد چیست، و همچنین به Google می گوید چه چیزی در آنها وجود دارد. گوگل صفحاتی را که روی زندگی یک فرد تاثیر گذار است با سخت گیری بیشتری مورد بررسی قرار می‌دهد. این کلیک های کم اگر تعدادشون زیاد بشه، باعث می شه که کلیک روی لینک داخلی صفحه لندینگ من (یعنی جراحی زیبایی بینی) بیشتر بشه. چون در انجام پروژه های سئو کمی وسواس و کنجکاو هستم، پس تصمیم گرفتم این وبسایت رو بدون رپورتاژ آگهی سئو کنم.

شما می‌توانید از طریق این لینک، دستورالعمل و راهنمای کامل گوگل در مورد ارزیابی کیفیت جستجو را مشاهده کنید. همچنین برای آشنایی با الگوریتم های گوگل، حتما مقالات سایت ما را دنبال کنید. این موارد را در وب سایت خود رعایت کنید تا بتوانید سئو وب سایتتان را تضمین کنید. همچنین در صورتی که با سئو آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنم صفحه آموزش سئو مقدماتی را مطالعه کنید. نمایش تجهیزات و خدمات و پرسنل مطب، باعث ایجاد حس اعتماد بین کاربران و آشنایی آن ها با خدمات شما میشود.

این استراتژی به‌ویژه برای جذب بیماران در زمان‌هایی که نیاز فوری به خدمات پزشکی دارند، بسیار مؤثر است. برای مثال، جستجویی مانند “اورژانس دندانپزشکی شبانه‌روزی” می‌تواند بلافاصله بیمار را به کلینیک شما هدایت کند. از این رو، شما باید حتماً در سایت خود از مقالات معتبر به عنوان منبع استفاده کنید و حتماً نام نویسنده را نیز قرار دهید. توجه داشته باشید که گوگل برای سایت های پزشکی که مربوط به جان مردم هستند، حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهد و باید حتماً به موضوعات تخصصی برای سئو سایت پزشکی توجه نمایید. سئو در به صورت کامل مربوط به عبارت انگلیسی Search Engine Optimization است که به صورت مختصر شده SEO شناخته می شود. منظور از این نام اختصاری در سایت های پزشکی و رشته های دیگر، این است که شما بتوانید بر اساس حوزه کاری خود، به رتبه های برتر وبسایت های نمایش داده شده در موتورهای جستجوی گوگل برسید.

انجام یک سری موارد در سایت پزشکی غیرقانونی است و پیگرد قانونی دارد. البته این موارد ممکن است عمدی نباشد و کاملا به طور سهوی در متن نوشته شود. پیشنهاد میکنیم مطالب سایت های رقیب را مطالعه کنید و از آن ها نیز کمک بگیرید. پس وقتی صحبت از اقتدار است ، داشتن یک پروفایل لینک قوی و اشتراک گذاری مجدد محتوای شما ،  همانند جستجوهای برند (زمانی که بیماران نام یا عمل شما را جستجو می کنند) به اعتبار شما می افزاید. قابلیت خزیدن ، میزان پیدا کردن و فهرست بندی یک وب سایت توسط خزنده های موتور جستجو است. برای کامل کردن اطلاعات خود در این زمینه می توانید ویدئوی رایگان خانوم سین که تمامی نکته های  آموزش تحقیق کلمات کلیدی بصورت کاملی در آن توضیح داده شده است را مشاهده کنید.

الگوریتم های گوگل (Google Algorithm) به مجموعه قوانینی گفته می‌شود که این موتور جستجو برای جریمه کردن وب‌سایت‌های متخلف و همچنین نحوه‌ی امتیازدهی به وب‌سایت‌ها در نظر می‌گیرد. به همین دلیل است که اکثر این الگوریتم‌ها، تشویقی نیستند؛ بلکه اگر آن‌ها را رعایت نکنید، با کاهش رتبه‌ در گوگل مواجه می‌شوید. آژانس های دیجیتال زیادی وجود دارند که در سئو سایت پزشکی تخصص دارند، و حتی برخی از آنها قبل از شروع به کار ارزیابی رایگان ارائه می دهند. بجای استخدام کارمند، چنانچه تمایل دارید تیم سئو زوم کد میتواند این کار را برای شما انجام دهد. بیش از 70 درصد از کلیک های وب سایت در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل رخ می دهد، در حالی که صفحه دوم گوگل تنها 6 درصد از کلیک های وب سایت را به همراه دارد. خواه این توضیح مفصلی از خدمات شما باشد یا پست های وبلاگی که جست و جوی خاص آنها را هدف قرار می دهد، محتوای با کیفیت بالا پادشاهی برای کسب و کارهای مراقبت های بهداشتی است.

هنگامی که وب سایت خود را به بالای لیست نتایج موتورهای جستجو رساندید، بیماران شما باید اطلاعات ارزشمندی را که به دنبال آن هستند بیابند. به طور اجمالی ، در اینجا 10 گام وجود دارد که شما برای ایجاد یک استراتژی موثر سئو سایت پزشکی بایستی انجام دهید. هر چقدر میزان رضایت مراجعه کنندگان به پزشک بیشتر باشد افراد دیگر راحت‌تر به پزشک اعتماد می‌کنند. از طرفی هر چقدر محتواها بیشتر مورد پسند کاربر قرار بگیرد اعتماد گوگل به شما بیشتر خواهد شد. زیرا از طریق محتواها متوجه می‌شود که شما تخصص و تجربه کافی در حوزه فعالیت خود دارید.

بسیاری از مراجعان برای دریافت خدمات بهداشت و درمان، به دنبال مکانی در نزدیکی خودشان هستند. سئو محلی سایت پزشکی، با اقداماتی نظیر ثبت وب‌سایت شما در گوگل‌مپ و نظیر آن، این امکان را به مراجعانتان می‌دهد که با یک سرچ ساده شما را پیدا کنند و از خدمات شما استفاده کنند. در تیم سئوی تخصصی پزشکی مدیـــکال استراتـــژیست، شما یک کارشناس سئو، تولید محتوا و مدیر پروژه در اختیار دارید که در بهینه‌سازی سایت‌های پزشکی استاداند. ۷۱ ٪ وب‌سایت‌های تراز اول، خدمات ماهیانه و دائمی سئو دریافت می‌کنند. این یعنی به اهمیت سئو پی برده‌اند و می‌دانند غفلت از سئو، به معنای جا ماندن از رقابت است.صفحات برتر نتایج گوگل، به خودی خود عمر مستمر و پایدار ندارند. ترافیک در گوگل شدید است و عنوان‌ها و رتبه‌ها مدام درحال جابه‌جایی است.

پیاده سازی برخی از نکات روی سایت می‌تواند توجه الگوریتم YMYL را جلب کند. چنانچه پس از زمان تعیین شده به نتیجه ادعا شده دست پیدا نکنیم، تمام هزینه‌ها عودت داده خواهد شد. این نوع بررسی در ابتدای کار به ما کمک می‌کند تشخیص دهیم کدام صفحات عملکرد خوبی داشته‌اند و کدام‌یک ضعیف هستند. به عنوان مثال، می توانید درباره نحوه جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف در حوزه تخصص خود، مطالب مختلفی را در سایت بارگزاری کنید. به عبارت دیگر، بیماران باید علاوه بر جذب به کار شما، نیازهای خود را در سایت شما برطرف کنند. موفقیت در زمینه بازاریابی دیجیتال، شامل اقدامات مختلفی می شود.

خلق محتوای ارزشمند هم باعث تعامل با مخاطبان می شود و هم نیاز آن ها را برطرف می کند. اگر بخواهیم به تاریخچه نگاهی بیاندازیم، گوگل در سال 2015، داکیومنتی تحت عنوان «Search Quality Evaluator Guidelines» منتشر کرد که در آن به این موضوع پرداخت که الگوریتم ها در واقع چگونه کار می کنند. همچنین بهتر است اطمینان حاصل کنید که محتوای ارائه شده بسته به نوع مخاطب دارای کلمات و اصطلاحات تخصصی یا ساده باشند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. وقتی از یک وب سایت بصری استفاده می کنید ، دقیقا می دانید چه کاری باید انجام دهید.

گوگل یک وب سایت با بارگذاری آهسته را پایین تر رتبه بندی می کند ، صرف نظر از اینکه محتوای آن چقدر خوب است. هزینه و قیمت سئو سایت پزشکی برای بسیاری از مشتریان، یکی از مهم‌ترین مسائل است که تأثیر زیادی بر تصمیم‌گیری آنها دارد. پس از بررسی نتایج بازاریابی سئو سایت پزشکی خود، وقت آن است که از این نتایج برای اطلاع رسانی در مورد تصمیمات بازاریابی خود در آینده استفاده کنید. اجرای استراتژی قدرتمند سئوی سایت در خصوص مراقبت های بهداشتی و سایت پزشکی می تواند برای بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی چالش برانگیز باشد. با این حال ، این کار می تواند انجام شود ، به خصوص وقتی که شما این 10 شیوه را که در Avalanche Creative استفاده شده را دنبال کنید. گوگل برای انجام این فرآیند سه فاکتور مهم را از جمله تخصص، اعتبار و اعتماد را در محتوا مورد بررسی قرار می‌دهد.

ایجاد قدرت آنلاین از طریق تولید محتوا و ایجاد فرصت هایی برای تعامل معنادار. اگر بتوانید همه این کارها را انجام دهید، استراتژی سئوی پزشکی شما رقبای شما را از بین می برد. یکی دیگر از چالش‌ها، تنوع محتوا و نیاز به ارائه محتوای ارزشمند و جذاب برای جذب نه‌ تنها مخاطبان عمومی بلکه نیز متخصصان پزشکی است. این امر نیازمند هماهنگی بین تیم سئو و تیم تولید محتوا در حوزه پزشکی می‌ باشد. این شیوه دیگری است که شما می توانید با بیماران بالقوه درگیر شوید در حالی که برای وب سایت خود ایجاد قدرت می کنید.

ابزارهای تحلیلی سئو به شما این امکان را می‌دهند که اطلاعات دقیقی در مورد تعداد بازدیدکنندگان، مدت زمان بازدید، صفحات پر بازدید و مسیرهای دسترسی آنها به وبسایت خود را بررسی کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که استراتژی‌های بازاریابی خود را بهینه کرده و بهبود ببخشید. دنیای سئو پزشکی ممکن است در ابتدا شبیه به میانگین استراتژی سئوی شما باشد، اما ظاهر ممکن است فریبنده باشد. سئو سایت پزشکی چالش‌های منحصر به فردی دارد که کسب‌وکارها باید بر آن‌ها غلبه کنند، و محدودیت‌های زیادی هم که همه چیز را پیچیده می‌کند. اگر قصد دارید سایت شما رتبه بالایی در گوگل داشته باشد و روزانه هزاران نفر از وب سایت شما بازدید کنند، ما با تیم متخصص سئو خود، به شما کمک می‌ کنیم تا به این نتیجه دست پیدا کنید.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/